سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/9/10
1:54 ص

خبرگزاری فارس: قطع رابطه با بریتانیای صغیر مطالبه تاریخی ما بود/ جشن شکرگزاری برپا می کنیم

 انجمن اسلامی دانشجویان 25 دانشگاه کشور با صدور بیانیه‌ای از اقدام رژیم انگلیس در قطع رابطه با ایران ابراز خوشنودی و اعلام کردند جشن شکرگزاری بمناسبت قطع رابطه لندن با تهران را به زودی برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان در بیانیه خود اعلام کردند که رژیم از درون پاشیده انگلیس امروز زبون‌تر و ذلیل‌تر از آن است که بتواند در مقابل ایران اسلامی و موج خروشان بیداری ملت‌ها مقاومت کند.


دانشجویان همچنین در بیانیه خود اعلام داشته‌اند که جشن شکرگزاری قطع ارتباط انگلیس با ایران را به زودی در دانشگاه‌ها کشور برگزار می‌کنند.

متن کامل بیانیه دانشجویان به شرح زیر است:

بسم‌الله قاصم الجبارین

اقدام انقلابی دانشجویان ایرانی در تسخیر لانه جاسوسی و قطع ید ایادی شیطان از خاک پاک کشورمان، آرزوی چندین و چند ساله ملت بزرگ ایران بویژه جنبش دانشجویی مسلمان بود. قطع همان دست‌هایی که آغشته به خون دانشمندان مؤمن و متخصص ما هستند.
 
دیروز دانشجویان خشمگین از چند قرن فتنه‌انگیزی انگلستان، به جوشش آمدند و بار دیگر مقتدرانه برظلم و ظالم خروشیدند و نتایج شعف‌آور این خروش را نیز بسیار سریع مشاهده کردند.

دولت تحقیر شده انگلستان در اقدامی کاملاً منفعلانه و عجولانه، کارمندان سفارت تعطیل شده خود در تهران را فرا خواند و سفارت جمهوری اسلامی ایران را نیز در لندن تعطیل کرد که این امر موجب شعف و شادی ملیون‌ها ایرانی شد و به زودی جشن شکرگزاری قطع ارتباط این رژیم با ایران اسلامی را در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌کنیم.
 
انگلستان با این عمل سرعت رسیدن ملت ایران به مطالبات بر حق خود را افزایش داد و ملت ایران بعد از سال‌ها مقاومت این رژیم را به طور کامل عقب راندند. به راستی که این عقب‌نشینی کاملا آشکار، نشان از بهت و سردرگمی و استضعاف دولت انگلستان داشت چرا که می‌دانستند بعد از این اقدام دانشجویان، دیگر به قدر ذره‌ای در ایران نفوذ ندارد و دوران سختی را پیش رو خواهند داشت.

این وضعیت بغرنج انگلستان در ایران، سبب شد که بریتانیای صغیر و حقیر، با متوسل شدن به تشکل‌ها و سازمان‌های دست ساخته خود، بازی جدید و نخ نما شده‌ای را برای برگرداندن بازی تمام باخته خود شروع کند.

سازمان ملل و دیگر سازمان‌های حامی لابی‌های صهیونیستی، تنها پس از چند ساعت از وقایع روز گذشته، موضع‌گیری‌های خود را علیه خروش انقلابی دانشجویان مسلمان ایران آغاز کردند و سعی نمودند با دیکتاتوری رسانه‌ای خود افکار عمومی جهان را بر علیه جبهه حق بشورانند که باید گفت زهی‌خیال باطل قیام جوانانی که به نمایندگی از جنبش 99 درصدی‌های جهان به پاخاسته اند با این تبلیغات پوچ کوچکترین خدشه‌ای برنمی‌دارد.

انگلستان  حتی دیگر قادر به مدیریت بحران داخلی خود هم نیست. چنانچه که شاهدیم میلیون‌ها تن از ملت استبداد زده انگلستان، اکنون در خیابان‌های این کشور علیه دولت یک درصدی و انحصارطلب کشورشان به پاخاسته‌اند و مشت‌های گره کرده خود را به سوی آن‌ها روانه کرده‌ و اعلام کرده‌اند که تا محقق شدن مطالباتشان در خیابان‌ها می‌مانند، هرچند که با سرکوب وحشیانه نیروهای امنیتی انگلستان مواجه شوند.
 
انگلستان هم اکنون‌، زبون‌تر از آن است که خط و نشانی برای احدی در جهان بکشد. حتی ذلیل‌تر از آن است که ملت خود را اغنا کند و پاسخ حق‌طلبی آنان را بدهد.
 
مع‌الوصف ما دانشجویان عضو انجمن‌های اسلامی دانشجویان 25 دانشگاه کشور اعلام می‌داریم که اقدام دیروز تنها گوشه‌ای از پاسخ کوبنده ملت ایران بر علیه اقدامات کثیف دولت خبیث انگلستان بود و این دولت و دیگر مستکبران جهان باید در انتظار مشت‌های محکم بعدی ملت ایران باشند.
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
Mi6 عامل انفجار سفارت ایران در لندن ، استحاله مشروطیت توسط انگلیس از دیدگاه رهبری ، استعمار انگلیس ، استعمار انگلیس، تأسیس محافل و لژهای فراماسونری در ایران و تأثیر ، امان از دست انگلیسی‌ها... ، انگلیس دستور تعطیلی سفارت ایران در لندن را صادر کرد ، انگلیس عامل قتل کنسول آمریکا در تهران ، انگلیس متهم ردیف اول هولوکاست ایرانی ، انگلیس و نسل کشی 10 میلیون ایرانی ، اهداف انگلیس از آفرینش فرق? وهابیت ، بازخوانی اسنادی از مداخلات انگلیس در ایران ، بزرگترین تظاهرات ضددولتی در انگلیس برگزار شد ، بی حرمتی به حجاب و نقش استعمار انگلیس ، بیانیه 4 اتحادیه بزرگ دانشجویی ، پیرایش‌گری دینی هدف مشترک اسلام انگلیسی و اسلام آمریکایی ، تایمز لندن: تنفر از انگلیس، سراسر ایران را فراگرفته است ، تصاویر تازه از ورود دانشجویان به لانه روباه ، تصاویری جدید از اتفاقات باغ قلهک ، تصویر مطالب و عکس توهین آمیز سایت سفارت انگلیس علیه ایران ، تکمیلی ، جاسوسی انگلیس در پوشش فعالیتهای فرهنگی ، دادگاه میکونوس و موضع عزتمندانه رهبری ، دانشجویان 6 دیپلمات انگلیسی را گروگان گرفتند ، دانشجویان، باغ قلهک انگلیس را تسخیر کردند ، سفارت انگلیس در تهران تعطیل شد ، شعله‌های آتش در قلهک ، غروب تاریک 28 مرداد ، قرارداد استعماری 1919 وثوق الدوله بین ایران و انگلیس ، قطع رابطه با بریتانیای صغیر مطالبه تاریخی ما بود/ جشن شکرگزاری ب ، لاریجانی: امضاها به حدنصاب برسد؛ طرح سؤال از رئیس جمهور به جریان ، مجلس پیگیر حمله به سفارت ایران در لندن ، معترضان انگلیسی ساختمان «پانتون» در قلب لندن را تصرف کردند ، موضع عزتمندانه رهبری و بازگشت ذلت بار سفرای کشورهای اروپائی در م ، نامه‌ای از سفارت انگلیس ، نگاهی به بغض و کینه تاریخی در روابط تهران- لندن ، هولوکاست فجیع انگلیسی در ایران : مرگ 9 میلیون ایرانی بیگناه ،
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ