سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 >

91/6/14
11:27 ص


متاسفانه برخی از این تصاویر که در ادامه نیز آمده است مربوط به جشن ایرانیان یهودی در آمریکا می باشد.

ادامه مطلب...

  

91/6/14
11:15 ص

در زمان خشایارشاه، یهودیان جزء اقلیت های مذهبی ایران بودند و همواره سعی در نفوذ در دربار شاه ایران داشتند. هامان صدراعظم خشایارشاه بدلیل نافرمانی یهودیان از دستورات و قوانین پادشاهی، از عدم پرداخت مالیات و سرپیچی از فرمان پادشاه این قوم ابراز نگرانی می کند و پادشاه را در جریان توطئه های یهودیان قرار می دهد و  از پادشاه می خواهد تا پیش از آنکه این قوم علیه تاج و تخت شاه اقدامی کنند، با توطئه این قوم مقابله کند.

ادامه مطلب...

  

91/6/14
11:10 ص

-از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟

 

ادامه مطلب...

  

91/4/21
12:28 ع

وزیر کشور انگلیس، از کمک های قابل توجه 2 میلیون شهروند مسلمان این کشور در پیشرفت و توسعه ی جنبه های مختلف زندگی در انگلیس تجلیل و قدردانی کرد.

جکی اسمیت اظهار داشت حدود 10 هزار شهروند مسلمان میلیونر در انگلیس زندگی و فعالیت می کنند و جامعه ی مسلمانان سالانه 3.1 بیلیون پوند به اقتصاد این کشور کمک می کند.
وی همچنین تاکید کرد: اسلام یکی از ادیان در حال رشد در انگلیس است و پس از مسیحیت بزرگ ترین جامعه ی دینی در این کشور محسوب می شود.
اسمیت در ادامه افزود: بر اساس آمار، جمعیت مسلمانان انگلیس در سال 2001، 1.6 میلیون نفر بوده که این رقم اکنون به 2 میلیون نفر رسیده است.
در حال حاضر 3.3 درصد از جمعیت کل انگلیس را مسلمانان این کشور که عمدتا پاکستانی، بنگالی و هندی هستند، تشکیل می دهند.
آمار و ارقام رسمی دولت انگلیس نشان می دهد جمعیت مسلمانان در این کشور، با رشد سالانه 50 هزار نفر، نسبت به سال 2001، 400 هزار نفر افزایش یافته است.
وزیر کشور انگلیس اظهار داشت: مسلمانان انگلیس کمک شایانی به جامعه ی خود می کنند و این کمک و مشارکت تنها به جنبه های اقتصادی محدود نبوده و تقریبا در همه ی بخش ها شاهد حضور و مشارکت شهروندان مسلمان انگلیسی هستیم.
اسمیت همچنین گفت: مسلمانان در انگلیس با حضور فعال خود در جامعه، در عرصه ی سیاسی از فعالیت در مجلس این کشور گرفته تا دولت های محلی، در زمینه ی مشاغل مختلف، ورزش، هنر، ارتش، و سایر بخش ها، نقش حایز اهمیتی در توسعه و پیشرفت این کشور دارند .
بر اساس گزارش سایت رسمی آن اسلام، دو تن از وزرای دولت نخست وزیر گوردون براون مسلمان هستند. «شهید مالک»، نماینده ی مسلمانان، ماه ژوئن به عنوان وزیر توسعه بین الملل و دوست و همکار وی «صادق خان» نیز به عنوان مشاور دولت در امور مجلس معرفی شدند.
همچنین 4 تن از قانونگذاران انگلیس و 220 تن ازمشاوران محلی این کشور مسلمان هستند.
افزون بر این نتایج نظرسنجی مشترک ICM و «گاردین» نشان داد 91 درصد از مسلمانان انگلیس به کشور خود متعهد و وفادار بوده و 80 درصد مسلمانان نیز مایل به زندگی در جوامع غربی بوده و آن را پذیرفته اند.


  

91/4/21
12:15 ع

 

در ضلع شرقی شبه جزیره حجاز استان احساء قرار گرفته است که حضور جمع کثیری از شیعیان عربستان در شهر قطیف از دیرباز مشکلات عدیده ای را برای آل سعود ایجاد نموده است. این شهر که محل عبور یکی از خط لوله های نفتی اصلی عربستان به شمار می آید با جمعیتی در حدود نیم میلیون نفر اعتراضات بسیاری را در طول سال های مختلف نسبت به جنایات آل سعود در عربستان داشته است به طوری که با گسترش بیداری اسلامی در کشورهای عربی مردم این شهر نیز بارها با آمدن به خیابان ها مخالفت خود را با رژیم آل سعود اعلام نموده اند.

با فراگیر شدن اعتراضات مردمی در عربستان سعودی و همچنین مرگ ولیعهد و برخی از شاهزادگان خاندان آل سعود هر روز شاهد وخیم تر شدن اوضاع سرزمین حجاز هستیم.

در ضلع شرقی شبه جزیره حجاز استان احساء قرار گرفته است که حضور جمع کثیری از شیعیان عربستان در شهر قطیف از دیرباز مشکلات عدیده ای را برای خاندان آل سعود ایجاد نموده است.


(موقعیت جغرافیایی شهر قطیف)

ادامه مطلب...

  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
Mi6 عامل انفجار سفارت ایران در لندن ، استحاله مشروطیت توسط انگلیس از دیدگاه رهبری ، استعمار انگلیس ، استعمار انگلیس، تأسیس محافل و لژهای فراماسونری در ایران و تأثیر ، امان از دست انگلیسی‌ها... ، انگلیس دستور تعطیلی سفارت ایران در لندن را صادر کرد ، انگلیس عامل قتل کنسول آمریکا در تهران ، انگلیس متهم ردیف اول هولوکاست ایرانی ، انگلیس و نسل کشی 10 میلیون ایرانی ، اهداف انگلیس از آفرینش فرق? وهابیت ، بازخوانی اسنادی از مداخلات انگلیس در ایران ، بزرگترین تظاهرات ضددولتی در انگلیس برگزار شد ، بی حرمتی به حجاب و نقش استعمار انگلیس ، بیانیه 4 اتحادیه بزرگ دانشجویی ، پیرایش‌گری دینی هدف مشترک اسلام انگلیسی و اسلام آمریکایی ، تایمز لندن: تنفر از انگلیس، سراسر ایران را فراگرفته است ، تصاویر تازه از ورود دانشجویان به لانه روباه ، تصاویری جدید از اتفاقات باغ قلهک ، تصویر مطالب و عکس توهین آمیز سایت سفارت انگلیس علیه ایران ، تکمیلی ، جاسوسی انگلیس در پوشش فعالیتهای فرهنگی ، دادگاه میکونوس و موضع عزتمندانه رهبری ، دانشجویان 6 دیپلمات انگلیسی را گروگان گرفتند ، دانشجویان، باغ قلهک انگلیس را تسخیر کردند ، سفارت انگلیس در تهران تعطیل شد ، شعله‌های آتش در قلهک ، غروب تاریک 28 مرداد ، قرارداد استعماری 1919 وثوق الدوله بین ایران و انگلیس ، قطع رابطه با بریتانیای صغیر مطالبه تاریخی ما بود/ جشن شکرگزاری ب ، لاریجانی: امضاها به حدنصاب برسد؛ طرح سؤال از رئیس جمهور به جریان ، مجلس پیگیر حمله به سفارت ایران در لندن ، معترضان انگلیسی ساختمان «پانتون» در قلب لندن را تصرف کردند ، موضع عزتمندانه رهبری و بازگشت ذلت بار سفرای کشورهای اروپائی در م ، نامه‌ای از سفارت انگلیس ، نگاهی به بغض و کینه تاریخی در روابط تهران- لندن ، هولوکاست فجیع انگلیسی در ایران : مرگ 9 میلیون ایرانی بیگناه ،
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ